1. Podstawowa pięciodrzwiowa, umożliwiająca transport nawet do ośmiu ludzi. Występowała z silnikiem 2.5 LO oraz 4.2 LO. Wersja 4.2, nazywana przez zamawiającego wozem dowodzenia przeznaczona była dla wyższych rangą przedstawicieli ONZ
2. Wersja czterodrzwiowa była identyczna jak pięciodrzwiowa z tym, że posiadała materiałowy dach. Po jego demontażu, oraz demontażu drzwi auto było całkowicie odkryte.
3. Wersja pickup charakteryzowała się trzyosobową kabiną i długą, otwartą przestrzenią ładunkową.
Tak jak w przypadku Bartha B15, po dostarczeniu zamówionych pojazdów do zleceniodawcy, Barthy B17 trafiły do normalnej sprzedaży.
Auto okazało się tak dużym sukcesem, że już rok później do sprzedaży trafiła wersja 4.2 Lux. Była to zmodyfikowana wersja pięciodrzwiowa. Zmieniono w niej silnik na wzmocniony 4.2 HP o mocy 195KM, oraz zastosowano po raz pierwszy automatyczną trzybiegową skrzynię. Dodano także luksusowe wnętrze, wykończone skórą, przeznaczone jedynie dla pięciu pasażerów. Auto zyskało także wspomaganie, ABS, kompletne nagłośnienie oraz nowoczesne systemy bezpieczeństwa. Z zewnątrz wyróżniało się chromowanym grillem, wlotami i ramkami świateł.
W ten sposób powstał jeden z pierwszych luksusowych SUVów. Auto które poradzi sobie w najtrudniejszym terenie, jednocześnie zapewniając swoim pasażerom wszelkie możliwe luksusy. Auto wprawdzie jest mocniejsze od wersji 4.2 LO, jednak z jest też o prawie 200kg cięższe, co w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów sprawia, że wcale nie jest szybsze.
B17 2.5 LO B17 4.2 LO B17 4.2 Lux
85KM 142KM 195KM
156Nm 271Nm 290Nm
0-100km/h: 13,5s 0-100km/h: 9,4s 0-100km/h: 9,7s
16,30 l/100km 15,48 l/100km 18,25 l/100km
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz